Helg

I fredags åkte jag hem till Sanna för att kolla in nya placet och fint har det blivit! Nu slapp vi sitta på golvet och prata om allt och inget, här erbjöds både soffa och TV :)

I lördags kväll träffade jag RidaIda. Vi käkade kebab och kollade på I am number four. Den var skitbra! Även om Ida och jag hoppade till ett antal gånger och jag satte händerna för ansiktet (och så skrattade vi åt att vi blev så rädda, hoppas ingen såg, haha). Jag tappade bort min lilla chipspåse typ fem gånger under filmen med, rutinerat.

Idag har jag varit ute så mycket att jag är helt utmattad på grund av den friska luften! Först satt jag ute och läste, sen var jag ute och gick och åt glass med Sanna, sen satt jag ute med mamma sen träffade jag Hanna, också ute givetvis! Nu tittar jag på BB och är heeeelt slut. 

Snart blir det att åka till Öland och sen måste jag klämma in Stockholm och Jönköping innan sommarn! Det ser jag fram emot :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0