Pååååsk

Världens sämsta uppdaterare men orka uppdatera när det inte händer något? Här kommer lite om påsk iallafall :)

I torsdags förmiddag åkte jag och pappa till stugan. På kvällen kom mamma, Henke, Sandra och Axel. Då hade jag fixat till kycklingsallad, awesome som jag är. På kvällen åkte jag till Böda NK och våldgästade deras grillkväll. Har ju inte träffat jönköpingsborna sen i somras.

På fredagen kom Ulle, Johan och Stella och dagen bestod av påskäggsletande och massa mat.
Lördagen och söndagen gjorde vi lite allt möjligt. Solade, cyklade runt, träffade Wille och Hanna och lite sånt. Jag kunde inte vara ute och gå alls, har ju sån extrem ormfobi (med all rätt). Under helgen såg Henke och Stella en huggorm, Axel och Johan såg två. Hanna såg en fast det var nog ingen huggorm. Men hallå, fyra ormar inom en 100 meters radie från huset? jag ut och gå? Skulle inte tro det!

I måndags åkte vi hem och det var rätt skönt att komma hem till lugnet. Vi var ju trots allt nio pers.


Kasta mackaaa


Stella pyntar lite


Pappa hissade upp mammas påskägg

Påskmiddag

Plaskade lite i havet. Stövlarna som jag köpte förra året läckte.. Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0