Torsdag

Imorgon är det sista dagen att söka till högskolan så jag ska försöka få det gjort idag. Att ha som C-plan om allt annat skulle skita sig, kan ju vara ganska bra. Blir nog faktiskt religionvetenskap i Växjö. Tror det är bra att lära sig mer om olika religioner och förhoppningsvis få mer förståelse för saker och ting. Kan ju vara bra eftersom jag har en liten miniplan på söka som volontär och bo i ett buddistiskt tempel.. Vi får se hur det blir. I vilket fall tror jag att jag kommer tycka religion är kul. Tyckte ju det på gymnasiet iallafall.

Ikväll kommer Stella hit, får se vad vi hittar på. Har en liten plan på att göra hemmagjorda äggkoppar av ett äggpaket. Lite nya äggkoppar till påsk. Lite färg, glitter och fjädrar kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0