Woolkid

Efter att ha bytt låt oavbrutet den senaste tiden har jag äntligen hittat något nytt. Något som typ passar mig just nu. Brukar gå i perioder.
Verkar vara någon ganska okänd kille som nyss kommit ut på spotify. Sökte honom på tuben och låten jag gillar har under 4000 views.. Lite väl mycket "musik" ibland men hans röst är ju helt sjukt bra. Finns säkert massa andra bra låtar med honom men just nu har jag låst mig på Baltimore's fireflies och vägrar lyssna på något annat.


Snart är det väl dags att stänga av och åka bort mot fagerslättskolan för att kolla in kvällens musikal!




Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej!



Jag sökte ju på Woolkid, men var ju Wood ; ) Förklarar ju varför jag inte hittade.

Låter skönt...påminner väldigt mkt om något....kommer inte på just nu!

2011-04-14 @ 07:39:36
Postat av: Sara

haha jag var stensäker på att det var wool men ack så fel det var :)

2011-04-18 @ 21:12:56
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0