Maneater

Det ar en tjej pa barnhemmet, Fanny 17 ar, som ar SA ROLIG! Jag skrattar SONDER.
Forsta gangen jag var ute och gick med henne fick jag en chock. Haha hon ar saaaaaaaa oversexuell sa det ar inte sant. Hon visslar pa ALLA killar. Ropar efter dom ratt ofta ocksa, typ sexi och guapo (sot). Hahah hon ar sa rolig.
Hon har berattat att hon gillar nar killarna ar lite mulliga och har stora rumpor. Sen gor hon alltid massa roliga miner.
Idag satt jag och Doris och chillade lite i solen efter jobbet nar Fanny gick forbi. Hon stannade och snackade ett tag och hon fragade vad vi gjorde, om vi satt och letade efter pojkvanner. Sen nar bilar passerade sa kollade hon in killarna och om det fanns en var till oss i bilen. Hahah jag gar verkligen sonder nar hon ar san. Bara skrattar. Heeela tiden.
Hon ar helt klart min favorittjej av de stora tjejerna!
Okej, hon ar typ den enda av de aldre som pratar med mig over huvudtaget (Nicole har sagt att hon gillade mina skor en gang.. Raknas det..?).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0