Now all your love is wasted? Then who the hell was I?

Idag har jag varit seeeeg.
Mamma ringde i morse. Jag var vaken men hade inte gatt upp. Sen skypade vi och jag gick inte upp da heller, har datorn precis intill sangen.. Och nar vi skypat klart sa skypade jag och Hanna.. Haha. Laaat.

Det enda jag egentligen gjort idag var att ta en lite promenad pa typ en kvart. Det har varit risigt vader och regnat. Sen har jag ocksa bokat hostel for mig, Doris och Mirjam i San Jose for jul. Vi lyxade till det med ett privatrum for tre personer :) Det kostade bara 3 dollar mer per person och det ar ju trots allt jul.

Har suttit och kollat tatueringar idag. Sen borjade jag mala lite pa min arm. Nu ser jag ut som en hogstadieelevs block ungefar.. Kommer aldrig kunna bestamma mig i vilket fall sa vet inte varfor jag ens funderar pa saken.

Jag kan verkligen inte sluta lyssna pa Skinny Love. Jag kan inte heller bestamma vilken jag gillar mest. Jag tror det ar Bon Ivers version. Kanske. Eller?
http://www.youtube.com/watch?v=UrMmr1oMPGA

http://www.youtube.com/watch?v=aNzCDt2eidg

Kan inte vanta tills jag kommer hem till det alskade pianot och kora denna :)))
Ratt saker pa att jag hort att min nasta vardfamilj har en gitarr! Hoppas!

Kommer hela tiden pa nya saker med mig sjalv. Det ar val bra antar jag. Bade bra och daliga saker. Problemet ar bara att jag inte vet hur jag ska losa de daliga sakerna.
Det kanns som jag aldrig ar riktigt nojd. Nar jag var i Kina ville jag hem (inte hela tiden men ibland). Nar jag var hemma ville jag hit. Nar jag ar har vill bade aka hem, till Aus och stanna har forever.
Jag ar lite radd att "sla mig till ro" for jag ar radd att jag inte kommer vara nojd da. I just want moooore.
Kanske blir sa nar man val borjat resa? Att man bara vill ha mer och mer. Jag vet inte.
Det ar inte det att jag inte ar nojd med mitt liv, for det ar jag verkligen. Jag tror jag ar radd for att sluta vara nojd om jag byter bana.
I love my life and everything and everyone in it :)

Men seriost, lyssna pa Skinny Love. Kan nastan lova att man gillar minst en av de tva versionerna :)


Who will love you?
Who will fight?
Who will fall far behind?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0