v 48

Jaa jag tjuvkikade pa mobilen.. Vem raknar i veckor liksom? Sa manga vuxenpoang har jag inte.

Vad har jag gjort denna vecka ar fragan.
Vi kom tillbaks fran Bocas i tisdags.
I onsdags jobbade vi. Kan inte komma ihag att nagot speciellt hande.
I torsdags jobbade vi igen. De stora hade en snall dag (!!!!!!!...?). En tjej tog kort av mitt oga for att hon tydligen tyckte det var sa fint. En tjej sa att hon gillade min sjal. En kille skojbrakade, holl for ogonen pa oss, kittlades, lyfte mig (och Jojo, hon ar ju nastan en del av mig snart) och gav mig ett armband. Ar det sa en 15arig kille visar sitt intresse? Haha, det var iallafall en bra dag och jag stannade lite langre an vanligt.
Sen blev det hem och packa och fixa lite for pa fredagen drog jag och Dorisita till San jose.

Pa fredagen tog vi bussen till SJ och taxi till en skola dar nagra av parkourkillarna skulle ha en uppvisning. Vi stod utanfor skolan och kande oss skitlost..
Doris tyckte sig se var kontaktperson Adrian men det var inte han. Hon tycker sig tydligen se honom varje gang hon ar i San Jose.
10 minuter senare passerar en man oss medan han saktar ner.
"Heey Sara and Doris!"
Klart det AR Adrian. Jag pratade i telefon men borjade garva. Stackarn trodde val att jag skrattade at honom.
Sen fortsatte vi sta dar, helt lost utanfor skolan tills nagra av parkourkillarna kom (som tur var).
Showen var cool. Vi sag en helt galet vig kille. Och hans pappa var typ gammal men gjorde fortfarande massa akrobatik. Laskigt.
Forlat om min svenska blivit dalig, jag far tanka massa for att fa ihop meningarna ratt..
Efter det akte vi och lamnade vara saker hos Janette, dar vi skulle sova for natten och sen vidare till stan for att kaka  lite. Vi hittade varsta coola affaren! Skitbilligt med. Vintageklader! Hittade ett par jeansshorts med hog midja som var saaaa fina. Jag fick pa dom men de satt langt ifran bekvamt sa Doris kopte dom istallet.

Pa kvallen blev det Cafe Mundo for att fira Marcus fodelsedag. Det var jag, Doris, Marcus, Leif, Hanna, Hannah, Teva, Anders och Maggie. Jag alskar Cafe Mundo. Jag at Carbonara och chokladmousse till efterratt. Saaa gott.
Sen gick vi till en bar. Fast vi nyktra drog hem ratt snabbt.
Hade en jattetrevlig kvall! :)
Hade tvaront i magen hela natten och dagen efter men allt kan val inte vara gratis har i varlden.

Igar gick jag, Doris, Leif och Marcus till en skitstor frukt och gronsaksmarknad. De hade seriost allt. I fruktvag da saklart. Det var en jattefin dag. Soligt och jatteharligt :)
Innan vi akte hem sa drog jag och Dorisita pa bio. Vi sag breaking dawn. Den var bra fast vi fick samst platser. Haha. Andra raden, awesome! Men sa fort filmen borjade sa slutade man tanka pa det. Jag alskar verkligen de sota popcornen de har har! Fast vi delade pa en liten at vi anda inte upp den. Konstigt, det kandes som jag at hur mycket som helst..

Idag har jag inte gjort nagonting. Jag har skypat med mamma vilket var skont. Var lite hemsjuk igarkvall och idag. Nu kanns det battre (kan bero pa chokladen jag nyss tryckte i mig ocksa). Skypade med Hanna. Skrev som ni ser mycket har pa bloggen. Nu vet jag inte vad jag ska gora.

Vi hors nar jag har nagot nytt intressant att meddela!

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0