The wisdom is in the trees not the glass windows

Tittar på Allsång på Skansen. Ett dansband spelar. Det är nog den värsta musik jag vet. Allvarligt. Dansband och skrikmusik. Jag klarar det inte. "inatt inatt är det du eller jag" Allvarligt? Hemskt.
Igår hade mamma igång Lotta på Liseberg. De kör ju SAMMA LÅTAR. Idag kommer iaf Veronica Maggio till Skansen så något vettigt är det ju. Alltså dansband.. Kan inte släppa det. Inte min grej. Alls.
Fick nu höra att Sara Varga också kommer ikväll. Det gör att Skansen går plus minus noll. Vad är hon för någon liksom? En sillisbrud som sjunger på något käckt vis om kvinnomisshandel? Det är nog inte min grej heller.


Kan nog bli Australien i höst faktiskt. Har kanske lyckats dra med Charlotte som jag bodde med i Kina. Skulle vara så grymt om hon hängde med! Hon har inte sagt ett klart ja än men jag vet att hon är riktigt sugen på att hänga på.  Annars åker jag väl själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0