Midsommar

I fredags inleddes midsommarfirandet med grill här hemma sen vidare till Club Böda som var fyllt med Jönköpingsbor. Dans runt midsommarstången och fest, riktigt bra!

Lördagen bestod av segt jobb 10-19 sen drog vi oss vidare mot Strand. Sjukt mycket folk, sjukt bra kväll!
Lyckades få ledigt igår. När jag kom hem vid 8 på morgonen så skulle pappa och Henke dra iväg och testa nya trissjollen så jag tog lite frukost och hängde med! Förstår inte hur det gick ihop, sovit tre timmar totalt och borde varit bakfull.. Inte ens i båten mådde jag dåligt, winner. Blev några eftermiddagsvilor däremot..

Igår åkte alla hem också. Jag har varit ledig idag med så det har varit lugnt/skönt/ensamt. Spenderat mestadelen av dagen på Lyckesand och i Byxelkroks hamn. Gick förbi en cool skylt som jag köpte och satte i "festlokalen". Blev snyggt tyckte jag!

Fler bilder finns på facebook, tar så lång tid att ladda upp här..


Prästens lilla kråka skulle ut och åka...


Nya skylten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0