Tisdag

Inatt var första gången jag vaknade och grät samtidigt. Aldrig hänt innan. Har vaknat och börjat gråta innan, som den gången jag drömde att jag hade cancer. Men nu grät jag när jag vaknade. Någon gång ska väl vara den första!

Igår och idag har vi plockat upp skor skor skor. Suttit med Converse i ett par timmar idag. Ska man sitta och packa upp så får det gärna vara Converse! Blir nog minst ett par köpta i sommar :)) Redan lagt undan ett par sandaler som jag spanade in förra sommarn. Först trodde ingen att vi hade några sånna denna sommar men de dök upp i en låda med blandade skor, i min storlek med! :)

Igår var jag faktiskt ute och sprang efter 9 timmars jobb. Kändes ganska awesome. Joggade längs med havet och tyckte det gick ganska lätt. Sen när jag började bli ganska trött så var det dags att vända. M o t v i n d. Inte konstigt att det gick lätt först..

Både igår och idag har varit riktigt sköna kvällar. Suttit uppkrupen i soffan och bara tagit det lugnt :)
Hoppas på fint väder imorgon för då blir det grill på stenstranden.

Sitter i soffan nu och såg precis ett rådjur trippa förbi utanför. Är man på landet så är man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0