Happy Bday Mormor!

Idag var jag och mamma i Emmaboda för mormor fyller 90 år idag. Det kräver ju lite kalas. Igår var det fler där men jag hängde med dit idag. Fikade och sånt gott.
Jag åkte till morfars grav för första gången med. Det kändes lite lustigt men den var väldigt fin.


Nu ligger jag i sängen med århundradets huvudvärk och pizza-craving. De två borde ju inte gå ihop? Brukar inte vilja äta när jag har ont i huvudet men pizza kanske.. Nää inte på en måndag. Det blir ju ingen träning heller pga huvudet. Får se vad det blir. Pannkakor? Orkar man göra det? Mackor i sånt där järn? Har vi sånt bröd?
Alltså, hungern slår kan jag säga..

Ska drulla ner för trappan och se vad det kan bli för kvällsmat.

Holla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0