Helgen

Ja då var redan denna helg över. Triiist. Här är vad jag gjorde iallafall:

I fredags var jag med Sebbe. Vi lagade fajitas och det var huur gott som helst. Sen tittade vi på Sanctum. Den var skitbra men jag hade panik ungefär under hela filmen, halv klaustrofobisk som man är (och rädd för att drunka med för den delen). Fast vem är inte det?
Efter det kollade vi på någon komedi. Jag somnade så den var väl inte superduperbra.. haha

På lördagen kom Ida och Sanna hit vid fyratiden och vi började förbereda inför den andra Idas födelsedagsfest. Vi bakade en tårta. Vi gjorde till och med bottnen själva! Så tårtan hade två lager, det ena med chokladmousse  och det andra med hallonsylt och grädde :))
Vi käkade kebab, gjorde oss i ordning och kom till Ida runt halv åtta. Det var jättetrevligt och vi hade skitkul :)
Sen blev det buss in till Kalmar. Jag fick superont i magen (skyller på cidern. Eller kebaben. Eller tårtan.). I vilket fall så tog det inte så lång tid innan jag och Sanna tog en buss hem igen. Kvällen var iallafall jätterolig. Länge sen man var ute med bara tjejer :)

I söndags gjorde jag inte många knop. Jag och mamma cyklade runt lite. Körde runt lite. Jag tittade nog mest på OC och slappade faktiskt. Riktigt skönt :)


Jag tog inte så många bilder i lördags men jag har INGEN på varken födelsedagsbarnet eller mig. Fail.





Jag har fler bilder än såhär men Merita hotade att råka göra mitt hår gult nästa gång om jag lägger upp dansbilder, och här tar vi inga risker! ;)

Tack för en fin helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0