Kalmar

Idag var jag och Hanna inne i Kalmar. Det var dags för nya joggingskor! 
Vi var inne på Intersport i Baronen utan att få någon hjälp (killen var upptagen heeela tiden). Vi sket i det och åkte till Team Sportia i Giraffen, vilken besvikelse! De kunde inte alls kolla hur vi gick/sprang. Han bad oss ta av oss skorna och böja på benen för att se hur vi gick med fötterna, eeh..? Sen rabblade han alla märken som de hade, det hade man ju inte kunnat se själv? Vi sket i dom och gick till Intersport och vilken skillnad! Killen ställde oss på någon spegel-grej för att se hur vi gick med fötterna och tog massa kort och sånt. Han visade vissa skor som passade Hanna och vissa som passade mig. Hanna åkte därifrån med ett par skor och jag med ett par strumpor. Jag fick åka in till stan igen för att köpa mina skor där, de hade inte min storlek i skorna jag ville ha (de hade bara min storlek i blå/vita, jag vill ju ha de rosa som är på bilden!).
Sen åkte vi ut till Cervera där jag köpte massa grytor och sånt till specialpris. Pappa förde över pengar till mig men inte visste jag att allt gick till mig! :) Nu är det bara stekpanna som fattas sen har man allt i spisväg! Förutom spisen då.. Inte för att jag har planer på att flytta än men iaf :) TACK!


Längtar till benhinnorna blivit bättre (har inte tränat sen torsdags) så jag får testa mina nya skoooor :)))))


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tummen upp!!!

2011-03-28 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0