Onsdag

I måndags testade jag och Hanna Ki-box på friskis. Vi kände oss lite borttappade men alla var så himla trevliga och glada så det gick jättebra iallafall. Det var SÅ jobbigt! Den med mistarna (?) fick alltid stå och skrika på den andra så vi inte gav upp. Jag mådde illa ett tag. Seriöst, det var så jobbigt. Dagen efter vaknade jag upp med en smärtande handled (tekniken satt väl inte riktigt som den skulle första gången) och med sjuk träningsvärk i axlar och armar!
Jag trodde det skulle gå över tills idag, brukar bara ha träningsvärk dagen efter men nej. Vaknade till i morse av att jag låg på mage. Jag hade lagt armarna över ("framför") kroppen, alltså typ under kudden. Det gjorde så ont i armarna att jag vakande. Det har nog aldrig hänt innan..  
Men passet var iallafall grymt kul! Även om vissa slog lite väl hårt (piken går till 2metersmannen).
Idag på gymmet fick jag skippa allt som hade med armarna att göra. Att sträcka upp armarna gör skitont.
Faaast jag känner mig grymt stark. Haha, musklerna är typ helt svullna.


Snart ska jag åka och handla. Undra vad man ska äta idag. Vi hade inget alls hemma så eftersom man ändå måste handla kan man ju laga vad man vill (vilket oftast inte underlättar).


Hittade en bild på mig på en blogg. Vad töntigt att klippa bort mitt ansikte och sätta in sitt eget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0