Fotbollsfest

Igår blev det utgång med massa boys. Kvällen började hemma hos Sebbe, sen blev det buss i till Kalmar och vi kollade på fotbollen på Bistro. Jag trodde det skulle bli 3-2 till Barcelona så måste säga att jag var ganska nära! Men nej, jag är fortfarande inget major fotbollsfan. Fast det är ganska kul att sitta ute någonstans och titta (inte för att jag tittade så mycket) för det är bra stämning (mestadels). Vi stannade på Bistro hela kvällen, inne, ute, uppe, nere, överallt. Det var ganska kallt, verkar som de flesta av de där värmegrejerna var sönder? Crappigt.
Amarillo var bra fast det var så äckligt mycket folk när han spelade. Jag fann mig själv i smeten i höjd med massa axlar. Jag såg inget och kunde knappt andas, än mindre röra mig. Det var så sjukt hög ljudnivå med, bara susade i huvudet (låter gammal nu men det var verkligen huur högt som helst). Tog mig ut därifrån så snabbt jag kunde..

Annars var kvällen mycket bra. Nattbussen är väl aldrig någon hit men den hör typ till känns det som..
Idag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade vid åtta, gick upp vid halv tio, gick och la mig igen vid elva och sov till tre. Rätt skön dag, haha. Det enda jag ska göra är hämta min cykel och sen blir det nog slappa lite till, det är ju faktiskt söndag.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0