Helg

I fredags var jag hos tandläkaren. Blev lite förvånad när de ringde och kallade mig, trodde inte de skulle göra det. Iallafall så tog undersökningen två minuter då allt såg bra ut och inget behövde göras (de skrapade inte ens sådär läskigt). Hamnade i en riskgrupp för om man vill betala en summa varje månad och få alla besök och lagningar "gratis" (man betalar ju lite varje månad). Hamnade i den lägsta riskgruppen på 35 kr i månaden, glassigt.
Det blev en sväng på stan med Hanna. Glass också! Fint fint. Sen kom Sanna och det blev hämtmat :) Hade världens (verkligen världens) beslutsamhetsångest men till slut blev det en kebabrulle. En helt bra fredag alltså!

På lördagen blev det en sväng på stan igen fast denna gången med min syster. Sen blev det handla mat och hem för att göra sig iordning för kvällen. Stressigt var det med. På 2 timmar hann jag duscha, tvätta håret, föna det, platta det, sminka mig, bestämma kläder.... Allt helt enkelt.
Kvällen spenderades hos Anton med massa killar. 12 killar och jag, winner! Sen kom Sjölins Matilda och sen kom en annan Matilda. Krångligt men bra! Grillning, musik, helbra. Fick träffa Hult som jag träffar allt för sällan! Vi träffas ju bara några sekunder på gymmet då och då, och då kan vi inte prata för mina muskler gör honom mållös..
Jag tackar alla som jag snodde jackor av under kvällen, hade nog förfrusit annars. Lite trotsålder att man inte ville gå in heller. Någon gång efter midnatt gav jag upp tillsammans med de flesta andra och Nordström lämnades ensam att slåss mot kylan.

En bra valborg men fy vad seg jag var igår. Åkte med mamma till coop för att köpa favoritchipsen (man får ju inte riskera att det blir fel) och det kändes som det tog 10 minuter att gå till chipsen.

Idag körde jag världens styrkepass på friskis! Meeen det förstör vi snart genom att åka till Hanna för att göra våfflor. Sorryyy!

Trodde jag tog massa bra kort på valborg men eftersom man inte var i sina sinnens fulla bruk från typ 5 på eftermiddagen till morgonen efter så fanns det tyvärr inte så många bra..



Well done, please








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0