Torsdag

I tisdags natt var jag, Hanna och ridaIda på bio, världspremiären av nya Pirates-filmen :) Lyckades mot all förmodan hålla ögonen öppna under hela filmen. Var så övertrött antagligen. Bredvid mig sätter sig en kille, Markus, som jag gick i samma klass som 1-6 innan han flyttade. Hur stor chans? Kul iallafall!

Igår körde Hanna och jag någon sorts mördarpass på gymmet. Iallafall för min del. Idag kan jag knappt gå. Sjuk träningsvärk i ryggen, svanken och benen. Kunde inte träna idag för det gjorde så ont. Kul.

Skypade med Silke igår med. Alla vi tre är så kassa på att hålla kontakten över Skype, blir bara över facebook. Mycket roligare att prata med varann. Snackade om allt, livet typ. Känns så konstigt att det hänt stora grejer i hennes privatliv utan att man får veta förrns en månad senare. Fast hon har nog inte velat prata om det.. Iallafall tråkigt när man förut var så stor del av varanns liv och visste allt som pågick hela tiden. Förhoppningsvis kommer hon och en kompis till Sverige i September. Hon frågade mig vad man ska se när man kommer till Sverige och jag vet typ ingenting. Nämnde regalskeppet Vasa. Det är ju skittrist men det är en av de få sevärdigheter jag sett i Sverige.. Vad ska man visa liksom? Glasbruk..? Hmm..



Well well, det är vad som hänt i mitt liv senaste tiden.

Fredag imån, äntligen!


Btw, är det bara jag som tycker nya tele2-reklamen är bäst?

Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain. Lalala... ¨

Man får lite singstarlängtan när man ser den iallafall :)


Silke och jag härmar Kung Fu-statyer.. Vilken är minst olik?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0