So far away but still so near

Hejhejhallå. Måndag, segdag. Tränade lite på gymmet, mådde skit, åkte hem. Satt hemma och gjorde ingenting tills mamma kom hem. Vet faktiskt inte vad jag gjorde. Tittade inte på tv, lagade inte mat.. Tiden gick iallafall.
Tvingade Hult att gå med mig till Netto där jag skulle köpa baksaker till mamma. Jäst fanns inte så fick åka till Statiol när jag kom hem (mamma sa att det skulle finnas där) men där fanns inget så fick åka till coop. Mamma tvingade mig äta sen när jag kom hem, klockan var ändå fyra. Var inte hungrig då heller men åt iallafall, borde ju varit hungrig.

Världens mest intressanta inlägg, jag vet. Förlåt.

De senaste dagarna har jag bara velat dra täcket över huvudet och stanna där. Kanske borde satsa på det. Stanna där tills man blir normal så man slipper förpesta omgivningen. Kanske borde fixa ett extra litet täcke så man inte känner sig så ensam. Ganska länge sen jag kände såhär. Får se hur länge det varar.
Om någon har någon bra depplåt så får ni gärna dela med er, har tröttnat på min deppmusik (seriöst).




Kommentarer
Postat av: Julia

Eftersom jag råkade sitta och lyssna igenom min depplista just nu så får jag väl ta och dela med mig lite :P



sweetheart -jont

someone like you - adele

No sound but the wind - editors

the second you sleep - saybia

I'm sorry - tommy reeve

sorry - buckcherry

tears and rain - james blunt

the drugs don't work - the verve

untitled - simple plan

fanfanfan - thåström

both sides now - joni mitchell

I don't care - apocalyptica

say goodbye - Katharine Mcphee

I'm in here - Sia

castle walls - christina aguiera T.I

prayer of the refugee - rise aggainst

you better die young - nomy

tears don't fall - bullet for my Valentine

thnks fr th mmrs - fall out boy

half-life - Duncan sheik

you found me - the fray

2011-05-30 @ 18:15:00
Postat av: Sara

Tack!! :)

2011-05-30 @ 23:14:15
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0