Nödvändiga frågor

Höger- eller vänsterhänt: Right is right
Humör just nu: Rastlööööös
Musik just nu: Ingen faktiskt, har tvn igång
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden?
Sommarplaner: Jobba (och jobba på brännan såklart)
Fisk eller badkruka: Det är ju kul att bada när det inte är typ 15 grader i vattnet
Saft eller alkohol: Vilken dag?
Hur många kuddar sover du med: 4
Tror på liv på andra planeter: Det känns som det borde finnas fler solsystem så kanske där.
Kommer du ihåg din första kärlek: Försökt förtränga
Älskar du henne/honom fortfarande: Verkligen inte
Har du några homosexuella vänner: Jag har min Tyler
Tror du på mirakel: Det måste man väl göra, lite iallafall?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja fast jag förväntar mig att folk beter sig också.. 
Ser du på kärleken som ett misstag: Som ett vaaad? :O
Är du kittlig: VÅGA försöka.
Snarkar du: Nej (efter att ha delat rum med folk i sammanlagt 7 veckor det senaste året så är det bekräftat).
Rädd för insekter: Måste nog svara nej 
Äckligaste insekten: Alla som man ser och som sen helt plötsligt är borta
Största svaghet: Halvt klaustrofobisk, hatar stora skepp/fartyg och ormar som är det värsta som finns.
Det här är jag bra på: A L L T
Vad vill du jobba som? Om jag visste det hade jag pluggat nu.
Chips, morötter eller godis? Morötter helt klart! Sen bor jag i en bur på tomten, har jättelånga öron och päls.
Pizza eller hamburgare? Pizzzzza
Skriver du dagbok? Jag skriver blogg..?
Känner du någon med samma födelsedag som din? Eminem och jag är bästa kompisar typ
Tänker du någonsin tatuera dig? Var nånstans? Allt blir ju omodernt hela tiden, kommer nog inte göra någon.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Väldigt tveksamt
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Vad gör du om du får hicka? Blir skitirriterad?
Har du en besatthet? Musik.. och Facebook?
Vilken är den senaste filmen du sett? Hela? The fighter tror jag den hette..
Vem ringde du senast? Sebbe
Vem ringde dig senast? Pappa
Hur löd det senaste sms:et du fick? "Får se hur länge mitt tålamod räcker innan jag i ren ilska köper en ny"
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsar sjukt mycket men vill man ha svar snabbt så är det ringa
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta sen.. 1975?
När ska du gå och lägga dig ikväll? Tidigare än igår iallafall..
Vad ska du göra nu när du svarat på alla frågor? Tänka på hur bra jag spenderat de senaste minuterna och försöka hitta på något vettigare att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0