De sager att hon lever ensam och kanske vill hon ha de sa

Ohhh Saaara. Kom ut ikvaaaall.
Yeah! Har blivit lite sjalvcentrerad och lyssnar pa en Sara-lat. Kanns fint!

Idag stadade jag konstant i 1,5 h pa barnhemmet. Barnen ar galna. De stora barnen med. Har de atit fardigt en frukt sa slanger de resten pa golvet. Ackligt skitigt overallt. Urk!

Imorgon drar vi till Bocas del Toro i Panama! Sweeeet! Forhoppningsvis ska vi bo pa ett hostel som har en trakoja for tre! Den vill vi ha :D Hoppas den ar ledig :)
Sa jag, Doris och Denise mots vid La Basilica har i Cartago kl 6. Da tar vi bussen till San Jose och tar taxi till Panama-bussen som gar klockan 9. 6 timmar till gransen sen blir det ytterligare 3 timmar fordelat pa buss, taxi och battaxi. Om allt gar som det ska sa ar vi dar runt kl 7, men vi far se. Gar saker nagonsin som de ska har?
Pura vida! :)

Jag kommer nog bara uppdatera lite pa facebook under tiden vi ar dar, bara for att gora er avundsjuka saklart ;)
Vi kommer tillbaks till Cartago pa tisdag kvall sa da ar jag tillganglig igen.

Ahh vi kommer ha det sa bra :D

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0