Mama put my guns in the ground, I can't shoot them anymore

Efter mycket velande bestamde jag, Doris och Denise oss for att tillbringa denna kvall pa en bar nara deras hus. Vi kande for att bara sitta och snacka och ta det lugnt. Sen kom Julian till barnhemmet och forstorde hela planen.

Han hade varit pa den baren igar och sett en riktig, akta liveshooting. Ja. En man blev skjuten tre ganger, i magen och benet. Mannen blev hamtad med ambulans sa om han klarade sig vet vi inte.
Varje gang man hort sanna ljud har man trott det har varit fyrverkerier eller en bil som baktander. Har det inte varit det..?

Ingen av oss vill ga dit langre och vi ar inte speciellt pepp pa att gora nagot alls ikvall. Man skulle bara kunna sitta hemma hos nagon men vi bor 20 minuter fran varann. Hos mig finns inte riktigt nagon plats vi kan vara pa (forutom mitt rum) och jag ar inte sa glad i att aka taxi hem sjalv fran dom sent pa kvallen (om det ens kor taxis dar)..
Jag och Doris peppar jarnet for var dag imorgon istallet! Vi ska ut och leta jeansjackor, vaskor, skor och strumpor (strumpor forsvinner nagot sjukt).

Ska nog kopa lite godis till ikvall iallafall :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0