Onsdag

Vad trott jag har varit idag! Sinnes. Tatiana (min larare) tyckte det var jattekul.. Jag sov anda manga timmar men jag har borjat vakna runt tretiden pa natterna. Inte kul nagonstans.
Jag lyckades hitta maxfactor pa ett apotek idag. Pa ett apotek.. Glad blev jag iallafall. Sa mamma, du slipper skicka :)

Skypade med Hanna i mer an 1,5 h idag med. Sen hade jag tankt plugga men da fick jag ett sms fran Stefan att de skulle dra pa bio sa jag sket i plugget.. De sa att vi skulle se en actionfilm med Nicolas Cage. Namnet stod pa spanska sa jag sag inte vad den hette forran den borjade. "Season of witches".. Later inte riktigt som min typ av film och det var det inte heller. De flesta tyckte sakert inte ens den var laskig men det tyckte jag.. Satt och holl for ogonen och skrattade for mig sjalv. Bara for att jag ar sa lojligt radd..


Far se om det blir nagon somn inatt, annars skyller jag pa norskarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0