Torsdag

Inatt sov jag lite sadar bra. Det berodde delvis pa bion. Inte for att filmen var sa laskig utan for att det var sa kallt i biosalen att jag blev lite forkyld. Vaknade upp med ont i halsen. Kuul.

Nyss fragadae Marta mig om jag kande jordbavningen igar. Den hade tydligen varit tillrackligt stor for att man defenitivt ska marka av den. Yorleni visade hur mycket hennes bank hade skakat (ja, hon lar ha overdrivit men anda). Den hade varit klockan tva igar eftermiddag. Jag forsoker komma pa vart jag var klockan tva.. Antingen pa bussen eller i mitt rum. Pa bussen skakar det alltid sa mycket sa dar marker man inte av nagon jordbavning. Vart hus skakar sa fort ett stort fordon kor forbi sa det ar inget konstigt med det. 

Snart ska jag skypa lite med mami och sen maste jag plugga. Jag ar samst pa att plugga. Imorgon ar sista dagen i skolan.. Pa lordag aker jag till Cartago sa hoppas pa fin mat imorgon! Borde borja packa idag med. Det ar ett pussel att fa ner allt i vaskan vill jag lova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0