2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gjorde jag nagot i ar som jag gjort forut? Hmm.. Jag levde i tre olika lander? Kina, Sverige och Costa Rica, that's a first!


Har du några nyårslöften?

Jag satt och forsokte mjolka ut nagra nyarsloften igar men jag kunde inte komma pa nagra. Kanns som jag lever sa som jag vill. Spontant, impulsivt, chill och bra :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nae, sa gammal ar jag val inte heller...

 


Vilka länder besökte du?
Kina, Danmark, USA (mellanlandning..), Panama och Costa Rica saklart.

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Typ atit mindre godis? Haha jag vet inte. Living with no regrets :)

 


Bästa minnet från 2011?
Jag har typ tusen. Hela 2011 ar ett grymt minne :) Komma hem till familjen efter 6 manader i Kina var ratt maktigt.

 

 

Bästa köpet?
Min flygbiljett till Costa Riiiica.

 


Vad spenderade du mest pengar på?
Min flygbiljett till Costa Rica...



Gjorde någonting dig riktigt glad?

Nar jag kom hem fran Kina och nar jag kom med i CostaRicagrejen (forlat for upprepningen..).



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Hade en bra borjan pa aret, borjan av sommarn var ratt skit, nar jag val var pa Oland var det bra, efter var det blandat och sista tiden har varit finfin :)

 


Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?

2011 var ett ar som hade allt. ALLT. Gladje, smarta, karlek, heart break, excitement, skrack. Vissa av de har sakerna klarar man sig utan, fast det mesta gar nog hand i hand. 

 


Vad ser du mest fram emot med år 2012?
Mina fyra kommande manader i Costa Rica, resa runt och traffa folk. Sen kommer det bli kul att komma hem till Sverige och traffa familjen, aka till Oland och forhoppningsvis flytta och borja plugga i host :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0