It's like nothing in this world ever sleeps

Klockan ar halv tio och vi har varit vakna sen typ atta. Jag ligger fortfarande i min sang och Doris lamnade precis sin for en morgondusch. Vi ar sa lata!
Igar namnde hon hur skont det var att vi ar lediga pa fredagar och att vi inte behover ga upp tidigt.
Jag fick ett skrattanfall. Vi jobbar eftermiddagar. Vi gar a l d r i g upp tidigt.
Chansar pa att vi hade ungefar 10 skrattanfall igar.. Hon hade huvudvark sa mitt i allt skrattande lyckades hon beklaga sig for sin huvudvark vilket gjorde att jag skrattade annu mer...

Idag ar det lite saker vi maste fixa dock. Ta ut pengar och vaxla dom till USD och aka in till stan for att kopa var bussbiljett (och vi maste lyckas hitta stallet dar man koper den). Thaaat's right - vi aker till Nicaragua pa sondag :)
Det ska bli kul. Vi kommer bo i Granada men huvudstaden Managua ligger ratt nara sa vi tar oss nog dit en dag ocksa.

Nu ar jag jattesugen pa frukost. Det ar ju trots allt fredag, sa idag kanske vi far de goda frukostflingorna?
Hoppas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0