BOUNCE

Känner att jag får passa på att skriva medan jag hinner, imorgon blir det mycket att göra.
Ska försöker packa lite ikväll så jag slipper imorgon. Jag ska egentligen inte ha mycket alls med mig, vilket gör allt mycket svårare.. Imorgon ska jag hinna ducsha, fixa håret, göra mig i ordning, laga mat, äta, tanka och ha möte på arbetsförmedlingen. Stressigt!
Imorgon tar jag bilen och drar till Jönköping och brorsan. Det blir en natt på soffan innan man stiger upp tidigt för att inta huvudstaden. Det blir shopping på dagen och på kvällen blir det att titta på BOUNCE som jag fick i födelsedagspresent av honom, ska bli riktigt kul att se deras show! :)
Tycker lite synd om henke bara.. Känns som hockeymatchen kommer vara ungefär samtidigt som BOUNCE, och HV har ju dessutom en chans att avgöra allt.

Nu får det nog faktiskt bli att packa lite och sen sova.
Tre inlägg på en dag, måste vara rekord.
Iallafall, Gonatt!


Jag och henke (Förra sommaren..? Förrförra..?)


Kommentarer
Postat av: Henrik

Ser ut som vi frös rätt bra på bilden : )

2010-04-23 @ 17:41:35
Postat av: Sara

haha jaa faktiskt :P

2010-04-25 @ 17:52:46
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0