Helgen

Det tog ett tag för Hanna och mig att komma överens om vad vi skulle äta igår. Till slut blev det kycklingsallad. Vi råkade göra så himla mycket. Vi åt det igår kväll, idag på dagen och det är fortfarande kvar.. 
Lite senare kom Sanna också, så vi tittade på film, spelade spel och umgicks (:
Själva spelandet gick väl sådär ibland, haha. En av kvällens höjdpunkter (förlåt) var när Sanna satte sitt tuggummi i halsen. Hanna och jag trodde hon dog först men sen när vi såg att hon överlevde kunde vi inte sluta skratta (a) Jag misstänker att jag började skratta dels på grund av att jag verkligen blev rädd och dels för att det såg ganksa roligt ut (a)

Idag tog jag och Hanna en sväng till modehuset i hopp om att hitta lite kläder till henne och visst gjorde vi det (:
Hon hittade även en matta, mycket fin (:
Själv köpte jag ett armband och en väska.

Får se vad kvällen har att bjuda på (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0