Lördag

Imorse åkte jag och pappa till Kalmar för att inta IKEA och Bauhaus. Det blev lite smågrejjer och en dusch till Öland (:
På väg hem därifrån smsar Hanna och frågar om jag ska med till Media Markt, och eftersom jag inte hade något bättre för mig så hängde jag med henne och Sanna dit. Jag köpte ingenting även om det fanns lite grejer som man ville ha.. Men är man arbetslös så är man!

Om ungefär en timme åker jag runt och hämtar upp Ida, Anderas och Sanna, hämtar pizzor och drar hem till Hanna. Sen ska jag skjutsa Ida och Anderas till en fest i St Sigfrid någon gång under kvällen.
Blir nog lite Singstar ikväll med, var ett tag sen (:

Chansar på en bra kväll! (trots att jag antagligen kommer somna i Hannas soffa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0