Men kom igen....

Idag blev jag kallad till en rekryteringsträff på Kalmars arbetsförmedling. Det var för bemanningsföretaget Proffice men stod inte vad det handlade om. När man kommer dit så handlar det om sommarjobb (..men va faan).
Jag har sagt till min handledare på AF att jag har sommarjobb, typ tre gånger...
Så jag har nu en ännu mer positiv inställning till arbetsförmedlingen och dess kompetenta personal.

Hanna och jag tog en tripp till modehuset och stan innan mitt möte. Jag kom hem med en tunika och en klocka.
Det fick bli en jet set addition, hallonröd (:

Ikväll är det tvkväll som varje tisdag med DHW, Cougar town och Christine (:


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhhhh! Störigt som fasen, är också kallad till ett sånt möte. Jag har också sommarjobb så det känns ju jäkligt onödigt nu. Suck! Arbetsförmedlingen i ett nötskal...

2010-04-20 @ 22:09:33
URL: http://elinmeyer.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja eller hur! dom har ju ingen koll alls.. SUCK

2010-04-20 @ 22:34:45
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0