Ölandet

Åkte som sagt upp till Öland med mamma och pappa i torsdags morse. Dagen spenderades i lillstugan där det blev att skruva med det nya köket. Jag älskar ikeas beskrivningar (NOT). Jag tog på mig ansvaret fför allt som hade med lådorna att göra, och visst funkar dom :)
Lägger upp lite bilder på hur köket såg ut när vi kom och hur det blev när det blev klart (:
(Pappa hade satt upp mycket innan)
Så nu ska badrummet fixas, kakel ska upp i köket och tvn ska upp på väggen, sen är lillstugan färdig :)

Det var så SJUKT mycket vatten på vår tomt. Det var runt 3 dm djupt. Det är tur att inte hunden är något fan av att bada för det hade blivit jobbigt och blött.. Vi fick lägga ut trallar (heter det så?) att gå på för det var så geggigt, så man har rockat gummistövlar sen i torsdags!

På torsdagskvällen kom henke och på söndagen kom ulle med familj. Det har varit fullt hus! :)
Henke ska gå på HVs match ikväll så jag passade på att åka hem med honom. Är rätt skönt att komma hem med :)

Här är lite bilder sen helgen.

Släpet var ganska fullt.. Hade ungefär fått plats en banan till..



Gick även bort till syssling Hanna en sväng. Hittade henne i full färd med att försöka olja (?) in däcket framför hennes stuga (:

Nu ska jag åka och möta en annan Hanna vid Kvantum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0