P3 to the rescue

Idag höll jag på att somna på jobbet. Jag var så sjuukt trött. Gick och hämtade vatten för att försöka vakna till men ögonlocken var tunga. Till min räddning så satte P3 igång The botten is nådd med Timbuktu och då kan man ju inte göra annat än att börja tralla med och därefter började jag piggna till :)

Efter jobbet blev det träning. Passet var ganska tråkigt tyvärr men det är ju så bra tid (16:45) så tog det iallafall. Sen hämtade jag lite kläder som vi beställt från H&M. Jag fick min bikini och ett par jeansshorts. Är lite tveksam på jeansshortsen än.. Men bikinin var fin :)

Tycker faktiskt lite synd om alla som skulle flyga idag och imorgon.. Brorsan skulle flyga ner till Tyskland ikväll med några kompisar för att bara slappa och ha det bra - men så blev det ju inte.
Pappa är nog ganska glad över att slippa sin jobbresa till Milano i helgen för det kommer nog inte heller bli av.
Tur för bröderna Sjöqvist att de kom iväg till Bali iallafall (:



Finn ett fel




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lyckas hon egentligen?:O Ser ju inge vidare skönt ut men hon sover bara på:p

2010-04-16 @ 11:18:46
URL: http://idaanilsson.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha jag vet faktiskt inte hur hon lyckas, men hon gör det ganska ofta ;)

2010-04-16 @ 13:38:35
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0