Pass the Dutchie

Jag drömde så sjukt mycket inatt. Vaknade mitt i natten och var superstressad, inte alls kul. Det var jättesvårt att somna om, vilket är något jag aldrig brukar ha problem med.

Jag skulle skjutsa ut Ida och Anderas till en fest igår som sagt. Sanna följde med som sällskap, men förvandlades ganska snabbt till GPS:en. Hon hade bäst koll av oss. Trots detta körde vi fel, men till slut hittade vi rätt. Inte jätteroligt att köra fel ute i skogen, creepy..

När Sanna och jag kom tillbaka till Hanna så spelade vi något sjukt konstigt spel, ingen höjdare.. Slutade som vanligt med att Sanna vann. Jag tar inte spel och sånt så allvarligt och tycker mest det är kul att skämta med den som vinner, men en vacker dag Sanna- då kommer du få GÅ HEM från Hanna! ;)

Hanna hade köpt singstar så vi körde det med. Vi har inte gjort det på länge så det var riktigt kul!
Det fanns med några låtar som vi aldrig hört, så vi valde med att avsluta kvällen med en sån - och låten var skitrolig (antagligen delvis för att vi var extremt övertrötta) :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0