The last bounce

I lördags åkte jag och henke till sthlm. Vi konstaterade ganska snabbt att Audi har blivit sjukt populära och 90% av alla nya audibilar är vita (resten är svarta, typ).
Vi gick runt på stan. Jag köpte INGENTING. Vet inte vad som var felet.. Vi gick förbi en kvinna som i microfon pratade om att ungdomar är framtiden - hon lät seriöst precis som lilla al fadji...
När vi gick runt i en klädbutik så hoppade det in fyra killar klädda i kroppsstrumpor (?) - det var som strumpbyxor fast de gick från fötterna och ändå upp över huvudet. De hoppade runt och dansade, lite wierd.. :P

Vi missade ganska mycket av hockeyn, men vi såg sudden i en pub i globens galleria. Vi satt där och vågade inte riktigt heja på hv.. När det till slut avgjordes ställer sig 70% av folket på puben upp och skriker: JAAAAAAAAAAAAAAA SM-GUUUULD! SM-GUUUULD! JAAA!
Vi blev LITE förvånade..
Sen stod vi och tittade när alla ledsna djurgårdare gick hem från hovet :)

Vid klockan 20 så började the last bounce. SÅ SJUKT BRA!!  Helt otroligt! Det finns faktiskt inte ord.
Nä, jag vet inte vad jag kan skriva för något annat än att det var så grymt bra.

Hemfärden var lååång. Det tog ungefär 3-3,5 h till Jönköping så vi var framme runt 2 på natten. Jag lyckades faktiskt hålla mig vaken hela vägen hem, även om det fanns sekunder när jag kom på mig själv att jag blundade. Jag sjöng hela vägen hem och henke fick putta till mig om jag tystnade för det betydde att jag somnat. Hade jag somnat i bilen hade jag aldrig kunnat sova sen när det var dags. Det var ändå lite problem att sova när det var dags, dels berodde det på att jag blivit övertrött och dels för att grannen hade efterfest. Dom sjöng inte, dom skrek.

Idag har det varit jättefint väder. Vi tog en sväng runt stan. Det var inte många människor ute trots det fina vädret, de få man såg vinglade in på pizzerior.
Runt tretiden satte jag mig i bilen och körde hem. Nu är jag äckligt trött så jag åker och köper godis och drar till Hanna. So long!




Det kanske är lite svårt att se, men hans mage är uppåt...
Jag har sett honom innan på youtube, men orkar inte leta upp den nu utan tar det sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0