Torsdag

Imorgon åker jag antagligen till Jönköping för att hälsa på Bella. Det ska bli riktigt kul, vi har knappt setts sen i somras.
Jag slipper tåget eftersom henkes kompis Martin ska åka till Jönköping kl 14 på fredag vilket passar bra för mig med :) Får se om jag åker med honom tillbaka till nybro vid halv fyra på måndag morgon, lite mindre lockande tid..

På lördag lägger jag mitt liv i Vidars och Willes händer. Bella skulle på klassfest och sen skulle de ut där åldersgränsen var 22 så hon visste inte om jag kom in. Vi ska antagligen till samma ställe men de fixar in mig (:
Sebastian Ingrosso är DJ (who?).. Kanske bara jag som missat vem det är? Men det blir säkert bra (:


Wille och Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0