Who let the dogs out?

Mamma och jag köpte en till hundbok igår, visade sig vara ett bra köp. Hälften av de raser som finns i boken finns inte med i någon av våra andra hundböcker (och då har vi ändå en del..). Stör mig bara lite på att vissa raser ser nästan exakt likadana ut.





Den första är en Anglo-francais de petite vénerie och den andra är en stövare. De är ganska lika...eller?

När jag slutade störa mig på det hittade jag en liten jättesöt:


Det är en Russkiy Toy och är ungefär lika "stor" som en chihuahua.

Fast när jag skaffar egen hund (någon gång) blir det nog faktiskt en stor :)

Cindy blir lite deppig när vi kollar i hundböcker..

Men du är ju mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0