Fuck the farewell dinner

Farewell dinner blev inte riktigt som planerat igar. Vi skulle vara klara vid 18.20 sa jag tog en liten tupplur och en dusch. Efter duschen borjade jag ma skitdalig och la mig pa sangen. HEJ MATFORGIFTNING! Toan var saklart upptagen eftersom fyra tjejer skulle gora sig redo for middagen sa jag fick helt enkelt hamta papperskorgen och ga ut pa balkongen. Nar min Subway kommit ut den otrevliga vagen sa var klockan fem och jag madde fortfarande ganska daligt. Anna sa att om jag stannade hemma sa skulle hon med stanna hemma, aven om jag sa att hon var tvungen att aka. Sa jag fick helt enkelt gora mig iordning, aka till middagen och aka hem en kvart senare. Jag satte mig i en taxi och jag akte hem. Jag satt och tyckte synd om mig sjalv. Slappte ut alla kanslor. Jag madde skit och ville hem till mamma. Faktumet att alla vi som ar har skulle splittras tva dagar senare gjorde ingenting battre. Vet faktiskt inte riktigt hur jag kommer klara att lamna de narmaste. Jag och Anna lag och pratade i typ en timme i morse nar vi vaknade, hur mycket kommer man inte sakna det pa en skala.

Jag kom hem och lanade Evelinas dator och tittade pa Sommaren med Goran vilket gjorde mig pa lite battre humor. Vid elva pa kvallen ringer min mobil, och det visar sig vara en man som hittat Anns planbok, nycklar och mobil. Ringde runt till folk for att fa tag pa Ann och delade de goda nyheterna. Det var ratt skont att vara hemma trots allt. Klart att jag hade velat ga ut, men igar var min forsta ensamma kvall pa en manad. Det var lite jobbigt nar man skulle sova daremot. Jag visste att jag var helt ensam i min trappuppgang eftersom alla var pa middagen. Jag vaknade ibland och undrade var Anna var innan jag kom pa att alla var och festade. Shit went down last night. Alla blev tydligen helt tokiga. Fri bar till 02.00...Folk fick aka hem med hjalp av larare och anstallda pa TTC for att de var sa fulla. Vissa deckade pa campus, spydde ner taxibilar, spydde ner klubben, folk gick hem med personer som var nagon annans flamma, folk var forsvunna i morse och vissa har tappat bort allt de ager och har.. Jag missade helt enkelt den galnaste kvallen, men jag slapp a andra sidan gora nagot dumt sjalv. (Forsoker se det positiva i det....)

Vi far se hur vi ska spendera nastan allas sista kvall i Beijing. Alla ar nog bakis men ingen brukar bry sig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej pooo, jag saknar dig i massor, hoppas att du har det bra har skapat en egen blogg nu !!

chingchongann.wordpress.com

2010-08-31 @ 13:50:25
Postat av: Pappa

Var säker på att efter regn kommer solsken!

2010-09-01 @ 07:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0