Helgen

I fredags kom hanna hit och vi käkade tacos, snackade och kollade på den senaste harry potter-filmen, inte så jätteimponerad av den.

Lördagen var en väldigt slapp dag. Jag åt taco-left overs, beställde lite grejer från HM och tittade på film. Sen gick jag en sväng till netto för att handla lite. På kvällen fortsatte jag slöa. Jag orkade inte laga mat så det blev mcd. Det var så sjukt mycket slask på denna gatan så bilen fastnade (tackar grannen som hjälpte till att putta loss bilen). Helt sjukt, det gick inte ens att skotta loss den. Sen blev det melodifestivalen och filmen På smällen med Sanna, Ida och Anderas.

Idag blir det att åka till Nybro glasbruk med mamma. De har tydligen någon rea där som hon vill kolla in. Sen blir det träning och en fortsatt slapp kväll.

Tack för denna helgen (:


Beställde bland annat dom här (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0