Torsdag

Idag åkte jag till pappa och jobbade mellan halv åtta och nio. Kul att gå upp så tidigt när man blev klar så snabbt.. Det blev att lägga sig i sängen och kolla på blood in blood out i hopp om att somna under filmens dryga 3 timmar, vilket jag inte gjorde. Paco är ju typ anledningen till att man kollar på filmen.. (a)
Efter ett tag stängde jag av och dammsög, lagade mat och grejjade.

Imorgon blir det att "åka" skidor i Aboda Klint. Jag ska försöka så gott det går. Har aldrig stått på några slalomskidor. Vi får hoppas på det bästa. Så småbarn, se upp - imorgon är det jag och sanna som rockar barnbacken...

Nu blir det att återgå till de två sista timmarna på blood in blood out och har jag tur så drömmer jag väl om paco (inte när han är hippiepolis, urk).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0