Avatar

Sen sist jag skrev så har jag varit ledig två dagar. Jag hängde med Henke och Martin till stranden och solade en del. Tyvärr har jag börjat fjälla (flaga?) vilket inte är så roligt, men jag är stenbrun iallafall :)
Vi var på Strand i söndags med, det var kul och sjukt mycket folk. De jag var där med hade fotbollen till ära klätt sig i orange - efter matchens slut så var det rätt skönt att jag skippade de oranga kläderna ;)
Det har också personalfest med brännboll, grillning och lite allsång. För andra kvällen i rad somnade jag på "Club böda":s soffa.


Igår kollade jag på Avatar för första gången. Jag trodde att den tog slut typ fyra gånger, men den bara fortsatte. Den var bra iallafall. Man hade iofs byggt upp en hel del förväntningar eftersom alla verkar älska den filmen, men den blev helt klart godkänd :)

Nästa gång jag är ledig är den 25e så jag hoppas att brännan inte försvinner helt tills dess. Ikväll ska jag gå och lägga mig i normal tid för en gångs skull.


För övrigt:
IDAG ÄR DET TVÅ VECKOR KVAR TILLS JAG ÅKER TILL KINA!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0