Bonfire

Idag har jag jobbat. Som vanligt. Jag jobbar varje dag tills den 24e. Hade jag inte åkt iväg så hade jag haft 21 arbetsdagar i streck, nu blir det bara 12 tror jag.. Tänkte försöka byta bort någon dag nästa vecka så man får en dag ledigt iallafall. Det är en kille som har börjat jobba lite som ska jobba mer efter jag åkt, men han kanske kan ta en dag åt mig. Alla andra jobbar ju med hur många dagar i streck som helst..
Ikväll ska jag nog åka till stranden för en till bonfire med jobbfolket och Company. Borde egentligen sova snart men får väl ta igen det imorgon :)
 
På söndag är det Strand som gäller och jag räknar med att se bra nybro-folk där (de få som finns) :)


Bild från en annan kväll på stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0