Mobilt bredband

Det har äntligen kommit så nu är jag inte helt isolerad längre :)

Sen sist har det inte hänt speciellt mycket. Jag har jobbat och jobbat.. Tänkte sola den dagen jag var ledig men såklart var det dåligt väder. Imorgon är jag ledig och då ska det fasen vara fint väder och jag ska bli så brun (ska försöka komma ifatt alla andra..) 

Vi var på Strand förra torsdagen. De bjöd på buffé och lite sånt. Dagen efter det var jag ledig och det var så sjukt fint väder, men jag låg inne och sov.. Vi har fixat något sorts vip-kort till Strand som gör att vi fint traskar förbi kön och skippar inträdet, helt okej faktiskt :)

Idag kom bastun med, fast jag har inte sett den. Jag tror den fortfarande ligger nerpackad i massa lådor. Antar att Henrik och Martin ska hjälpa pappa sätta ihop den när de kommer imorgon. Det är bra att pappa sätter dom i jobb, hoppas de får jobba i skuggan.. När det kommer till solning och bli brun så har det alltid blivit naturligt att Henke och jag tävlat. Det är inte lätt att hålla uppe med någon som är ledig några veckor i streck när man själv jobbar..

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ska försöka känna efter om jag är trött och gå och lägga mig i rimlig tid. Det har blivit lite för lite sömn de senaste nätterna pga hosta. Och så ska jag ju faktiskt till stranden imorgon så man får satsa på att komma iväg i tid. JAG SKA BLI SÅÅÅ BRUN! Hoppas jag.


Bild tagen utanför Strand (när Vidar och jag fortfarande mådde helt okej..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0