För mycket blod i mitt alkoholomlopp

Igår var det fredag vilket innebar födelsedagsfest för Ida och Sofie. Kom nu på att jag säkert inte ens sa grattis igår, så GRATTIS! :)

Runt 17.15 igår började jag bli lite stressad efter att varken ha klätt på mig, ätit eller packat ihop mina saker. Jag skulle möta ida vid 18 men blev lite sen.. Vi cyklade hem till Sanna för att hjälpa henne med presenterna. På något mystiskt sätt så överlevde vi faktiskt hela vägen till paradiset. Millan tyckte nog vi var lite slöa.. (a)
Väl framme började festen :)
Det blev en hel del dans, dricka och skratt. Ett tag kändes det som lite för mycket dricka kanske, men då var det ändå dags att dra på sig hookerheelsen, sätta sig på cykeln och bege sig till stationen för att ta tåget till Kalmar. Det var typ tre personer som trillade på tåget. Jag satt ner tills det stannade - kändes bäst efter att ha sett kompisarna trilla som käglor. Vi fick dricka på tåget, brukar man få det? 
Väl framme i Kalmar så gick vi till Byttan. Det var inte så mycket ös där.. Några stack till Bistro och några gick och dansade. Varken Sanna eller jag var speceillt sugna på att dansa eftersom vi helt plötsligt blev skittrötta, inte så sugna på att dra någon annastans heller. Vi bestämde oss för att åka hem lite tidigare än tänkt, men innan gick vi till Zappas för att ta varsin pommestallrik. SÅ gott!
Vi fick sällskap av två riktigt trevliga personer. Två män som satte sig på bänken intill. En av dom frågade mig tre gånger om det var okej att de satt där. Till slut fattade han väl att han fick det (ser jag ut som någon som äger alla bänkar i kalmar?)
När Sanna var framme och skulle hämta en ny gaffel (efter att ha tappat sin i gruset) så snackade samme man skit om den andra mannen på bänken. (..what?)
En liten stund senare kom Henric och hämtade oss och sen fick jag SOVA :)

Jag somnade till en film inatt. I morse när jag vaknade så var min tv avstängd framme på själva tvn.. DVDn var igång. Skitkonsigt, gick jag verkligen upp ur sängen inatt för att stänga av tvn när jag hade dosan liggandes bredvid sängen?

Ont i fötterna: Check
Uppdrucken alkohol: Check
Fylledans: Check
Fyllesamtal: Check
Hållapåattslåihjälsig: Check
Fyllemat: Check
Bra kväll: CHECK!

Tack för igår alla inblandade!


Bilder kommer när jag hämtat min kamera hos ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0