Emotion

Fick en sorts flashback helt utan anledning nyss. Fick för mig att destinys child gjorde en skitbra låt och i videon så brände de pojkvännens kläder i ett badkar. Jag hade inte alls någon aning om vad det var för låt, utan kom bara ihåg att jag tyckte den var bra så det blev att söka lite på youtube. Jag hittade låten och det visade sig att jag hade lite fel, hon brände inte upp hans kläder men det såg ut som hon tänkte göra det. Det bästa måste nog vara att jag vet mycket väl vad det här är för låt och jag har hört den ganska många gånger. Jag hade sparat några minuter om jag hade kommit ihåg att videon och låten hängde ihop, men jag tycker den är bra iallafall - så här är den:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0