ESC

Satt nyss och tittade på eurovision song contest. Vissa låtar var så sjukt dåliga. Jag satt och funderade på hur dåliga alla andra bidrag från deras land måste ha varit om det var det bästa som var med i esc.
Jag tror det var bulgarien som skickade världens sliskigaste kille. Han var helt klädd i vitt, hade fyra dansare indränkta i olja och halva låten bestod av "oooOOOooO" - bra!
Armenien skickade en jättekvinna på två meter som sjöng om något frö som hon skulle så eller något sånt? Meningsfullt?
Danmark skickar världens tråkigaste låt som dessutom verkar ha snott lite från ABBA? coolt?
Nu har vi inte ens kommit till Azerbaijdjan (kul stavning förresten). VÄRLDENS SÄMSTA LÅT EVER!!!!!!!!! Stackars 17åriga tjej som mitt i låten verkar tro att det är RnB och hon försöker göra lite "coola" moves samtidigt som hon sjunger typ: My tears drop drip drop. Det absolut VÄRSTA med denna låten är att den är skriven av Anders Bagge och Stefan Örn. PINSAMT!!

Jag vet att jag framstår som värsta schlagerfreaket, men schlager är verkligen inte min grej..
(Vilket kanske framgår..?)
Nu har jag fått min beskärda del av schlager för resten av mitt liv.

Idag har jag inte gjort så mycket. Var en svänga på stan och köpte ett par byxor på the salty dog.
Det känns som jag åkt på en miniförkylning, hoppas den försvinner till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0