Helgen

I fredags satt jag hemma själv och tittade på film, rätt skönt :)

På lördagskvällen kom Sanna hit och vi åt tacos. Efter det hämtade Henric och Anthon oss och så åkte vi till Kalmar och mötte upp Ida och Andreas för lite bowling :)
Efter bowlingen åkte jag, Sanna, Henric och Anthon hem till mig. När vi skulle stanna till utanför mitt hus så lyser det helt plötsligt en laserstråle i bilen, vi såg inte riktigt vart den kom ifrån och glömde bort den ganska fort. När vi kommit in så går Henric och Anthon upp på övervåningen och Sanna och jag kommer lite efter. Sen när Sanna och jag med kommit upp så ser vi hur laserstrålen lyser på mig och jag får ju såklart panik och slänger mig på golvet.. ( jag trodde nog det var lasermannen eller något (a) ) Det visade sig vara barnen i grannhuset.. Den yngste är typ 12 år kanske.. Det var lite läskigt, speciellt eftersom det var mörkt ute.. :P Rätt nöjd med mina reflexer iallafall (kan ju vara bra om lasermannen skulle dyka upp)..

Idag har jag inte gjort mycket vettigt alls. Släpade iväg mig för att träna, det var riktigt tråkigt idag.
Sen har jag sett Wallander och nu är det väl snart dags för sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0