Långhelg

Onsdag-Lördag var jag i stugan i Byxelkrok. Det var inte så fint väder vilket var lite tråkigt. Mamma och jag underhöll oss med att åka runt lite medan henke och pappa grejade med sitt. Jag, mamma och henke var också ute och gick en del. Jag tycker det är så konstigt hur naturen kan skilja sig så mycket där uppe. Först går man bland stora träd som har murgröna på sig, sen 200 meter senare så är det som att gå runt i afrika. Väldigt lustigt.
I helgen har det även varit väldigt mycket dimma. Riktigt tjock dimma.
När jag kom hem på lördagen hängde jag på Hanna och några av hennes kompisar ut. Förfesten var som vanligt roligast men det är väl så det är.
Igår var jag och Sanna hemma hos Hanna för att käka pizza och kolla på film. Alice i underlandet var verkligen ingen hit.. Vid tiotiden var alla skittrötta så då blev det att åka hem och kolla på Hooligans. Ska nog se slutet på den idag eftersom jag såklart somnade..
Sen blir det, som varje måndag, att åka och hämta min systers barn så de slipper vara så länge på dagis/lekis.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0