Måndag

Dagen började bra. Detta var innan jag insåg att allergiutslagen var på väg tillbaka. Ringde mamma som tvingade mig ringa till vårdcentralen. Jag fick tid 28 maj. När jag sa det till pappa så tyckte han inte det var okej eftersom det finns en vårdgaranti som gör att man ska få komma dit inom fem dagar. Därför fixade han så jag fick tid imorgon klockan nio med en ny läkare ( äntligen en ny läkare!!!! :) ).
Sen cyklade jag iväg till Nybro Golv för att möta upp pappa och välja kakel till stugan. Det blev ett matt-svart rektangulärt, jättefint :)
För en liten stund sedan hämtade jag och mamma barnen på dagis. Nu har hon gått ner med dom till lekparken medan jag försöker laga mat till mig själv. Jag är rätt okej på att laga mat så länge det inte är ris, som jag gett mig på idag. Det koks antingen för länge eller för kort (eller är jag bara väldigt kräsen/självkritisk).

Morgondagen tror jag kommer bli en riktigt bra dag (?). Jag får inte sova ut eftersom jag ska till vårdcentralen klockan 9 (dom kommer antagligen ta blodprov med, sprutor.. :( ) Sen ska jag till arbetsförmedligen för att lämna in det där pengarpappret. Jag funderar även på att byta coach, får se hur det blir..
Efter det blir det förhoppningsvis apoteket för att hämta ut nya saker som ska trolla bort utslagen.
När mamma kommer hem runt 15 så ska vi handla allt som vi ska ha till öland under långhelgen. Någonstans här ska jag hinna äta och träna med..

Jag har en såndär dag där allt är jobbigt och allt är obekvämt..
Chansen att riset smakar bra är väl minimal, men kanske borde kolla till det iallafall. Idag kan man nog inte lita på turen precis!

Kommentarer
Postat av: Bjelkne

du använder väl inte Dove summerglove bara? :D ja fick massa utslag av de

2010-05-11 @ 18:01:31
URL: http://idabjelkne.blogg.se/
Postat av: Sara

nää det gör jag inte. haha jaa jag såg det på din blogg :P

2010-05-11 @ 18:52:30
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0