One blood

Idag har det varit riktigt skitväder.. Gick ut och la mig på baksidan för att läsa lite men efter bara några minuter började det regna. Bara att plocka ihop allt och gå in igen, kul..
Jag har verkligen inte gjort mycket alls idag.. Var ute med Cindy en sväng. Vi gick ner och lekte på fotbollsplanen men sen började det komma små regndroppar så då gick i hem igen.
Mamma var lite krasslig idag så hon gick och vilade, och i brist på annat att göra så gjorde jag med det. Jag somnade såklart. När jag vaknade var jag lite hungrig och det fick faktiskt bli en kebabrulle.

Tittade nyss på Norska Hollywoodfruar - inte alls lika bra som svenska! Vi hade ju Anna Anka i första säsongen som var helt okej underhållande. Vi hade ju Maria Montazami med! De norska var så vanliga och tråkiga.. Orkade inte ens se klart det.

Nu ska jag nog ta och se en film. Kan inte välja mellan Bordertown, Good luck Chuck eller Jarhead...
Kanske blir tv om det är något bra..

Imorgon åker jag och pappa till Kalmar för att fixa lite grejer, ska bli kul (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0