Onsdag och Torsdag

Igår var jag på arbetsförmedlingen, det var sååå roligt... Höll på att börja skratta ett antal gånger under gruppmötet, fick kämpa för att hålla emot! Nu lät det som det var roligt, men det var bara just denna grej som är så otroligt störande så jag höll på att börja skratta. Kan dessvärre inte skriva vad för något det var.. :P
Efter AF tog jag en sväng hem till Hanna där hon och Jimmy befann sig. De höll på att sätta upp hennes högtalare. The walls are haunted! Seriöst, skitlustigt. Jimmy mätte jättenoga men ändå så kom högtalarna på olika höjd. Han mätte från golvet, från taket, på högtalarnas baksida och allt borde stämt. Men NEJ. Haha helt sjukt! Ena gången var den högra högtalaren högre upp, sen tog vi ner dom och satte upp dom igen, då var den vänstra högre. Det handlade om typ 1 cm med! Skitkonstigt.. Detta gjorde iallafall att jag kom försent till träningspasset med några minuter. Träffade på Kalle Bakery Ekelund precis innan jag skulle gå in i salen så då blev jag ytterligare en minut mer försenad, men det gjorde inget (:
Efter träningen så åkte jag hem och duschade och sen till Hanna igen. Hjälpte henne sätta på lite lådor på hennes tvbänk och så (:

Idag har jag jobbat mellan 9-17 och ska jobba lite imorgon förmiddag med. Sen blir det att ta en sväng på marknaden såklart! Har nog inte köpt något där på flera år men en liten sväng är nästan ett måste, sålänge det inte regnar..



Har länge funderat på att sälja min klänning på Tradera men det har aldrig blivit av. Tänkte att jag kan slänga upp den här först.
Storlek S, använd en gång, från forever 21, inga fläckar eller hål eller nåt sånt. Jag tycker den är jättefin men jag fixar inte klänningar utan axelband. Jag säljer den för att jag tycker det är synd att den bara hänger. Jag köpte den för typ 300 kr, så jag kommer defenitivt inte vilja ha mer än det! Hör av er om ni är intresserade och vill testa den (:
(Hela klänningen är i samma färg men eftersom den är i sånt glansigt tyg så har blixten gjort att den ser ut att vara i olika nyanser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0