Onsdag

Idag var sista gruppmötet på arbetsförmedlingen, I'M FREE! Riktigt skönt faktiskt. Tyvärr ska jag skicka in redovisade jobb imorgon. Det känns ganska meningslös att söka jobb när sommarjobbet snart drar igång, men man måste väl..

Jag var jättesugen på fika idag, och min mamma (även känd som mindreadern nr1) tar ju såklart med fika hem :)
Sen rensade jag och mamma i klädgaderoben, slängde en stor svart sopsäck med saker. Efter det blev jag sugen på att rensa lite bland mina grejer, så nu funderar jag på att försöka sälja en jacka, ett par skor, en väska, en plattång, två tröjor och typ fem klänningar. Ska bara orka lägga upp dom på tradera med...

Jag gick en sväng i det finfina vädret med. Jag gick i t-shirt vid klockan fem, och det var VARMT! Mötte personer som hade jackorna på sig, fattar inte hur de kunde ha det i den värmen. Ta det inte fel - jag klagar inte på värmen (:

Hoppas på värme imorgon med, så nu är det väl dags att gå och lägga sig så man kommer upp ur sängen i okej tid imorgon. Så nu blir det lite 2½ men och sen sängen. Det är inte riktigt jag som bestämmer när jag ska gå upp, Cindy skäller när det är dags.. (:



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas hon redan har skällt då för det är redan 18 grader ute. AWESOME =)

2010-05-20 @ 09:15:34
URL: http://idaanilsson.blogspot.com
Postat av: Sara

jadå, jag var uppe i helt godkänd tid. Vilken värme! :)

2010-05-20 @ 18:28:15
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0